تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکوراسیون منزل 95 متری در بندرعباس

۵۹۵۰۳۵

۵۳  بازدید

هر کس از کودکی در ذهن خود ایده آل هایی برای چیدمان خانه رویایی خود دارد، پلان آن را در دفتر نقاشی اش می کشد و برای وسایل و لوازم آن برنامه ریزی می کند.

وبسایت چیدانه: هر کس از کودکی در ذهن خود ایده آل هایی برای چیدمان خانه رویایی خود دارد، پلان آن را در دفتر نقاشی اش می کشد و برای وسایل و لوازم آن برنامه ریزی می کند. زمانی که روز موعود می رسد و باید برای خانه آینده خود تصمیم بگیرد، به داشته های ذهنی خود رجوع کرده و برحسب علایق کودکی برای دکوراسیون منزل خود تصمیم می گیرد. خرید جهیزیه عروس دقیقا یکی از همین مواقعی است که باید رویاهای کودکی را محقق کنید.     تعداد افراد ساکن: ٢ نفر     شغل صاحب خانه: نظامی     موقعیت شهر: بندر عباس     متراژ فضا: ٩۵ متر مربع     طبقه: دوم     ملک اجاره ای     تعداد اتاق خواب: دو خوابه     سبک دکوراسیون: تلفیقی     رنگ های غالب: خاکستری و آبی     طراح: فاطمه دارابی و علی آفاقی

"تعریف هر سبک دکوراسیون داخلی، بر اساس منابع مختلف، متفاوت است."

خرید جهیزیه را با دقت انجام دادم

من برای خرید جهیزیه این دکوراسیون را انتخاب کردم. رنگ خاکستری را دوست داشتم و در ترکیب رنگی آن، آبی را قرار دادم. به نظرم این دو رنگ خوب با هم ست می شوند و فضای منزل خانه رنگ می گیرد.

دکوراسیون خانه های ایرانی

بیشتر عروس ها زمانی که برای خرید جهیزیه خود اقدام می کنند و چیدمان منزل را انجام می دهند، دوست دارند سبک دکوراسیون کلاسیک داشته باشند و فضای داخلی خانه شان رسمی تر باشد. ولی من و همسرم دوست داشتیم دکوراسیون خانه مان به سبکی باشد که درون آن راحت باشیم، فضای داخلی به ما آرامش دهد، ترکیب رنگی دور از کرم و قهوه ای یا حتی سفید باشد.


دکوراسیون خانه های ایرانی

علاقه داشتم برای وسایل چوبی در کنار رنگ چوب، رنگ سفید هم به کار برده شود تا نمای زیباتر و شادتری به چیدمان منزلم بدهد.
چیدمان دکوراسیون منزل را از ذهن خودم آغار کردم

زمانی که رنگ خانه را در ذهنم انتخاب کردم، طبق همان هم دکوراسیونی را در نظر گرفتم که ترکیب رنگی هماهنگی داشته باشد. سپس خرید جهیزیه را شروع کردم. به نظرم در نهایت نیز نتیجه خوبی از خرید وسایل باقی ماند و درون خانه قرار گرفت. بعد از چیدمان وسایل در خانه، دکوراسیون خاکستری و آبی بوجود آمد و دقیقا به همان شکلی ایجاد شد که در ذهنم داشتم.

سپس ترجیح دادم یک رنگ مخالف هم در دکوراسیون منزل وجود داشته باشد، به همین دلیل ساده ترین روش، استفاده از چهارپایه هایی بود که با هزینه کم آماده شدند، خودمان آنها را رنگش کردیم و گلدان ها را روی چهارپایه ها قرار دادیم.

دکوراسیون خانه های ایرانی

چه فضایی بهتر از استند گل برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی زیبا در فضای خانه وجود دارد؟ خانم دارابی هم از همین تکنیک برای برجسه کردن گل و گیاهان خود استفاده کرده است.
 دکوراسیون خانه های ایرانی
دکوراسیون خانه های ایرانی دکوراسیون خانه های ایرانی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکوراسیون منزل 95 متری در بندرعباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..