تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 کشور خطرناک جهان را بشناسید

20 کشور خطرناک جهان را بشناسیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نوشته ایندیپندنت، مجمع جهانی اقتصاد برای سنجش سطح امنیت این کشورها به برآورد سطح خطرات امنیتی علیه گردشگران و بازرگانان به ویژه از طریق خشونت و تروریسم پرداخته است.

این نهاد ۲۰ مورد از خطرناکترین کشورهای جهان برای سفرکردن را مشخص کرده است. این ۲۰ کشور عبارتند از:

۱-کلمبیا ۲-یمن ۳-السالوادور ۴-پاکستان ۵-نیجریه ۶-ونزوئلا ۷- مصر ۸- کنیا ۹- هندوراس ۱۰-اوکراین ۱۱- فیلیپین ۱۲- لبنان ۱۳- مالی ۱۴- بنگلادش ۱۵- چاد ۱۶- گواتمالا ۱۷- آفریقای جنوبی ۱۸- جامائیکا ۱۹- تایلند ۲۰- جمهوری دموکراتیک کنگو

این ارزیابی با بررسی میزان وقوع جرایم و فعالیت گروه‌های مسلح و دیگر خطرات امنیتی در این کشورها صورت گرفته است و برای تعیین این ارزیابی حوادث امنیتی مربوط به این کشورها در مدت اخیر از جمله مواردی نظیر بمب‌گذاری‌ها و حملات تروریستی و درگیری‌های داخلی مدنظر قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کشورهای خطرناک جهان برای تفریح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 کشور خطرناک جهان را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..