تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل اچ‌تی‌سی موبایل را می‌خرد

 

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی تایوانی چند وقتی است که با مرگ دست و پنجه نرم می کند و اخیرا گفته شده بود ممکن است واحد موبایل خود را بفروشد.

حالا گفته می شود گوگل قصد خرید بخش موبایل اچ تی سی را دارد. آنچه گوگل مدنظر قرار داده خرید اچ تی سی بدون واحد واقعیت مجازی است تا بتواند خودش گوشی های هوشمند مستقل راهی بازار کند.

پیش تر اچ تی سی گوشی های پیکسل را برای گوگل ساخت اما امسال ال جی است که مدل جدید پیکسل را برای گوگل می سازد اما به هر حال گوگل به فکر استقلال سخت افزاری در بخش موبایل است و بهترین آپشن در حال حاضر اچ تی سی است که می تواند به نفع هر دو باشد.

اما گوگل یک تجربه تلخ نیز در این زمینه داشته است و آن خرید موتورولا است که پس از ضرر و زیان آن را به لنووی چین واگذار کرد.

به عقیده کارشناسان گوگل می توانست موتورولا را به روزهای اوج بازگرداند اما چنین نشد و حالا معلوم نیست اگر اچ تی سی را بخرد، مجددا داستان تلخ تکرار می شود یا نه؟

 

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل اچ‌تی‌سی موبایل را می‌خرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..