تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی میامی در آمریکا

ساعت 24- در پی تیراندازی در فرودگاه میامی، یکی از ترمینال های این فرودگاه به طور موقت تعطیل شد.

به گزارش اسپوتنیک، در پی تیراندازی متقابل یک مامور پلیس و یک مظنون در فرودگاه بین‌المللی میامی در فلوریدا، یک ترمینال این فرودگاه به طور موقت تعطیل شد.

مقامات فرودگاه بین‌المللی میامی در بیانیه ای اعلام کردند: «شرایط تحت کنترل است. ترمینال جِی به طور موقت تعطیل شده است.»

پلیس میامی اعلام کرد این تیراندازی به دلیل یک مسئله امنیتی انجام شده است. پلیس این شهر اعلام کرد خطری مردم را تهدید نمی‌کند و تحقیقات درباره این مسئله آغاز شده است.

بر اساس گزارش سی‌ بی اس میامی، پس از درگیری یک مرد مسلح با یک افسر پلیس در داخل این ترمینال، این تیراندازی آغاز شد.

این حادثه در حالی رخ داده است که اهالی این شهر به دلیل وقوع توفانی موسوم به «ایرما» که قرار است به زودی به این مناطق برسد، در حال خروج از فلوریدا هستند.

با نزدیک شدن این توفان، مقامات شهر میامی دستور تخلیه ساکنان مناطق ساحلی را صادر کردند.

کارلوس گیمنز -- شهردار بخش دیدکانتی شهر میامی -- دستور تخلیه اجباری ساکنان و گردشگران را از سواحل و مناطق جزیره ای صادر کرد. او همچنین تاکید کرد در صورت نیاز ،دستور تخلیه اجباری برخی از مناطق دیگر نیز صادر می شود.

توفان ایرما با سرعت صد و هشتاد و پنج مایل بر ساعت، معادل دویست و نود و هشت کیلومتر بر ساعت جزایر منطقه کارائیب را درنوردید و اکنون به سمت جنوب فلوریدا حرکت می کند.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در فرودگاه بین‌المللی میامی در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..