تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.88 ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.دانلود سی کلینر CCleaenr Pro ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید ویژگیهای نرم افزار CCleaner:
بهبود سرعت سیستم با حذف مطمئن فایلهای غیر ضروری حذف کش برنامه ها، دانلودها، تاریخچه مرورگرها، کلیپ برد و غیره حذف تاریخچه پیامها و تماسها افزایش میزان حافظه آزاد بهبود عملکرد کلی دستگاه مدیریت سریع و آسان اپلیکیشنهای نصب شده

تصاویری از  محیط برنامه

 

CCleaner  CCleanerCCleaner

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.88 ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید
   دانلود برای اندروید

حجم: 6.73 مگابايت

نسخه: 1.20.88

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود سی کلینر CCleaenr Pro 1.20.88 ؛ بهینه ساز پرطرفدار اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..