تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عیدانه عید غدیر» شبکه افق به صورت زنده از یزد پخش می‌شود

«عیدانه عید غدیر» شبکه افق به صورت زنده از یزد پخش می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ویژه برنامه «عیدانه عید غدیر» شبکه افق به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

سال گذشته عیدانه غدیر شبکه افق با تهیه‌کنندگی و کارگردانی پیام ابراهیم‌پور از استودیوی شبکه پخش شد ولی امسال خانه تاریخی شعرباف در دارالعباده ایران شهر یزد میزان این برنامه خواهد بود.

به گفته ابراهیم‌پور با توجه به ثبت جهانی یزد به عنوان شهر خشتی در سطح بین‌المللی و دیگر ویژگی‌های این شهر، امسال عیدانه غدیر شبکه افق به صورت زنده از یزد روی آنتن می‌رود.

وی در این باره خاطرنشان کرد: از مدتی پیش گروه مستندسازی برنامه به کارگردانی وحید کاظمی در یزد حاضر شدند و آیتم‌های مستند در مورد قنات‌ها، بادگیرها، مسجد جامع، کتابخانه وزیری و سنت شعربافی یزد را تولید کردند که در میان برنامه پخش می‌شود.

تهیه‌کننده عیدانه غدیر شبکه افق با بیان اینکه از چهره‌های فرهنگی به عنوان مهمانان ویژه این برنامه دعوت به حضور شده است گفت: اخوان کفاش از هنرمندان منبت‌کار، پوررضوی کاتب قرآن کریم، مظفر سالاری نویسنده سفرنامه رهبر معظم انقلاب به یزد و آتشی شاعر و نویسنده برخی از این مهمانان هستند.

وی تصریح کرد: حاج حسن سلطانی و یکی از مجریان بومی یزد، اجرای برنامه عیدانه شبکه افق را بر عهده خواهند داشت.
ابراهیم‌پور با اشاره به آیتم‌های میان‌برنامه عنوان کرد: کلیپ و له، مستند، اجرای خواننده و شعرخوانی، تواشیح و اجرای گروه سرود عاشقان ولایت، از جمله این آیتم‌ها به شمار می‌روند.

تهیه‌کننده عیدانه شبکه افق افزود: از 50 خانواده سادات شهر یزد برای شرکت در برنامه دعوت شده تا در فضای سنتی این لوکیشن، حضور داشته باشند.

گفتنی است؛ «عیدانه عید غدیر» شبکه افق جمعه 17 شهریور ماه از ساعت 20:15 به صورت زنده شروع می‌شود و تا 22:30 ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عیدانه عید غدیر» شبکه افق به صورت زنده از یزد پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..