تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو از ماشين جديدش رونمایی کرد

رونالدو از ماشين جديدش رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریستیانو رونالدو فوق ستاره کهکشانی ها که موفق شده بود در برابر جزایر فارو هت تریک کند، پس از بازگشت از بازی های ملی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از فراری جدیدش رونمایی کرد.

گفتنی است؛ مدل فراری جدید رونالدو، F12 tdf است و این مدل در میان فراری های F12 Berlinetta، خاص ترین و کمیاب ترین محسوب می شود. در پروسه تولید این فراری در سال 2015، تنها 799 عدد از آن تولید شد. حداکثر سرعت این خودرو 340 کیلومتر بر ساعت و صفر تا صد آن نیز 2.9 ثانیه است.

در ادامه می توانید تصویری از خاص ترین ماشین رونالدو را مشاهده نمایید.

 رونمایی کریستیانو رونالدو از خودروی جدیدش+عکس

انتهای پیام/

رونمایی رونالدو از خودروی جدیدش+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو از ماشين جديدش رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..