تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبقت برانکو از قطبی؛ همه رکوردها برای یک نفر

۵۹۵۵۹۳

۱۲۳  بازدید

پس از بهترین قهرمانی پرسپولیس و بهترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر، پرسپولیس این فصل بهترین شروعش در تاریخ لیگ را هم بدست آورده است.

وبسایت نود: ۱۳ امتیاز از ۵ بازی، آماری بسیار خوب برای پرسپولیس برانکوست. آماری که از فصل پیش هم بهتر شده و پرسپولیسی‌ها با شرایط بهتری صدرنشین لیگ هستند. پرسپولیسی‌ها فصل پیش در همین مقطع، ۱۱ امتیاز داشتند و هفته ششم هم با استقلال مساوی کردند. حالا پرسپولیس تا پایان هفته پنجم، ۱۳ امتیاز گرفته و فقط در دقایق پایانی بازی با سیاه جامگان امتیاز از دست داده است.

تنها فصلی که پرسپولیس شروع مشابهی در لیگ برتر را تجربه کرده، به لیگ هفتم و تیم قهرمان افشین قطبی مربوط می‌شود. تیم قطبی هر ۴ بازی اول را برد و هفته پنجم، مقابل راه آهن متوقف شد. نکته جالب اینکه در هر دو فصل، تنها کسی که پرسپولیس قطبی و برانکو را متوقف کرد اکبر میثاقیان بود. حالا پرسپولیس، دوباره به رکورد ۱۳ امتیاز از ۵ بازی رسیده با این تفاوت که نسبت به تیم قطبی، تفاضل بهتری دارد. پرسپولیس برانکو، یک گل بیشتر از تیم قطبی زده و یک گل هم کمتر خورده است. آن‌ها در حال حاضر، همزمان بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ برتر هستند.

برانکو و تیمش، در این دو فصل همه رکوردهای پرسپولیس در لیگ برتر را شکسته‌اند و حالا، بهترین شروع این تیم در تاریخ لیگ را هم به نام خودشان زده‌اند. اگر پرسپولیس بتواند با همین میانگین امتیاز فصل را ادامه دهد، می‌تواند یک بار دیگر رکوردشکنی کند و قهرمانی بهتر از فصل قبل بدست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبقت برانکو از قطبی؛ همه رکوردها برای یک نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..