تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر کاهش نرخ سود بر بازار سهام و سه بازار رقیب

مدیرعامل بانک پارسیان اثر کاهش نرخ سود بانکی بر بازارهای طلا، ارز ، مسکن و بازار سهام را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، کوروش پرویزیان درباره اثر کاهش نرخ سود بانکی بر بازارهای طلا، ارز ، مسکن و بازار سهام ، گفت: با توجه به اینکه کاهش نرخ سود ، متغیر مهم میانجی است، طبیعتا در همه بازارها تاثیرگذار است. در این میان یکی از موضوعاتی که همواره بازار سرمایه دنبال می کرد، کاهش نرخ سود بود که تاکید داشت باید اجازه داده شود بازده اوراق سهام در بازار نرخ سود سپرده ها پوشش داده شود.

وی افزود: افزایش اجاره بها و کاهش سود طلا و سکه می تواند از جمله اثار منفی کاهش نرخ سود بانکی باشد اما تاثیر این موضوع در بازار سهام و اعتبارات می تواند مثبت تلفی شود. با این اوصاف کاهش نرخ سود بر کلیت بازارهای مسکن، اوراق، سهام، طلا، بدهی و سایر بازارها در مجموع مثبت است.

پرویزیان ادامه داد: مثبت بودن تاثیر کاهش نرخ سود، نشانه خوبی است که بر اساس آن می توان تعادل اقتصادی را در سطحی برقرار کرد. با ایجاد این تعادل دست کم می توانیم اعداد و ارقام را در ارتباطات بین المللی با یکدیگر مقایسه کنیم که موضوع بسیار مهمی است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر کاهش نرخ سود بر بازار سهام و سه بازار رقیب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..