تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ۴ هزار نفر در آزمون دانشنامه پزشکی/ ۱۹ مهر ماه نتایج نهایی آزمون اعلام می‌شود

لاریجانی در حاشیه بازدید از آزمون دانشنامه پزشکی؛

رقابت ۴ هزار نفر در آزمون دانشنامه پزشکی/ ۱۹ مهر ماه نتایج نهایی آزمون اعلام می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر لاریجانی‌ معاون آموزشی وزارت بهداشت‌ در حاشیه‌ بازدید از شصت‌ و چهارمین آزمون دانشنامه‌ پزشکی که صبح امروز در دانشکده‌ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره حدود 4 هزار نفر‌ داوطلب‌ شرکت می‌کنند که از این تعداد 3 هزار و 600 نفر در رشته‌های تخصصی‌ و 400 نفر در رشته‌های فوق تخصصی با هم به رقابت می‌پردازند.

 وی بیان کرد: این دوره، شصت‌ و چهارمین آزمون دانشنامه‌ تخصصی‌ و سی‌ و یکمین دوره آزمون دانشنامه‌ فوق‌ تخصصی‌ است که در این آزمون داوطلبان در 25 رشته فوق تخصصی و 27 رشته تخصصی شرکت می‌کنند.

 معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: در برگزاری این آزمون از بانک سؤالات استفاده شده است و حدود 46 درصد رشته‌ها لاگ‌ بوک‌ الکترونیکی دارند‌ که آزمون 14 رشته نیز به صورت PMP الکترونیک‌ برگزار می‌شود.

 لاریجانی‌ تأکید کرد: داوطلبان در طول سال 2 بار به صورت آزمایشی‌ PMP شرکت می‌کنند برگزاری آزمون به روش PMP سبب می‌شود که استرس داوطلبان کاهش پیدا کند همچنین عدالت نیز بیشتر برقرار می‌شود.

 وی تصریح کرد: کلید سؤالات امروز ساعت 17 بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد، همچنین داوطلبان فوق‌ تخصص فرصت دارند که تا روز جمعه اعتراض‌های خود را اعلام کنند و مهلت اعلام اعتراضات‌ داوطلبان تخصص نیز تا روز شنبه است.

 معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: نتایج کتبی آزمون فوق تخصص جمعه شب ساعت 12 بامداد و آزمون تخصص شنبه شب‌ ساعت 12 بامداد منتشر می‌شود و نتایج نهایی‌ 19 مهر ماه اعلام می‌شود. آزمون‌های شفاهی در طول هفته آینده در تمام مراکز مهارت‌های بالینی‌ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در طراحی سؤالات آزمون 400 نفر در رشته‌های تخصص و 200 نفر در رشته‌های فوق‌ تخصص همکاری داشتند و 60 تا 70 درصد سؤالات آزمون از قبل در بانک سؤالات قرار داده شد و استادها آنها را نهایی کردند.

 انتهای پیام/ 

 زمان اعلام نتایج شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ۴ هزار نفر در آزمون دانشنامه پزشکی/ ۱۹ مهر ماه نتایج نهایی آزمون اعلام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..