تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام وحشتناک باند تبهکاران برای زهر چشم گرفتن از رقبا + فیلم

اقدام وحشتناک باند تبهکاران برای زهر چشم گرفتن از رقبا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از باندهای تبهاکار در برزیل برای اینکه از رقبای خود زهر چشم بگیرد، دست به اقدامی جنون آمیز زد.  اعضای این باند دو پسر عمو را مجبور به حفر قبر برای خود کردند و پس از اتمام کار، پسرعموها را به ضرب گلوله از پای درآوردند، سپس روی آنها بنزین ریخته و هر دو را درون قبر به آتش کشیدند. این در حالی بود که یکی از اعضای باند،  از این صحنه هولناک فیلمبرداری می‌کرد.

گفتنی است؛ در حال حاضر یکی از اعضای باند که در این جنایت هولناک دست داشته، توسط پلیس دستگیر شده است.

انتهای پیام/

اعدام وحشیانه دو پسر عمو توسط جنایتکاران 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام وحشتناک باند تبهکاران برای زهر چشم گرفتن از رقبا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..