تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه عمارت هنر آثار 100 هنرمند معاصر را نمایش می‌دهد

نمایشگاه عمارت هنر با آثار 100 هنرمند معاصر افتتاح می‌شودبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باغ موزه هنر ایرانی نمایشگاهی با بیش از 200 اثر هنری را در رشته‌های مختلف شامل نقاشی، نقاشی‌خط، عکس و حجم از یکصد هنرمند مطرح معاصر نظیر نصرالله افجه‌ای، آیدین آغداشلو، ناصر اویسی، نصرت‌الله حسینیان، کامبیز درم بخش، حسین محجوبی، جمشید سماواتیان، ابراهیم فرجی و ... برگزار می‌کند.

از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه ارائه آثار با قیمت‌های مناسب است. به طوری که تمامی دوست‌داران هنرهای تجسمی امکان خرید اثر را داشته باشند.

عمارت هنر جمعه هفدهم شهریورماه و در آستانه عید غدیر ساعت 17 گشایش خواهد یافت.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 همه روزه، تا 17 مهرماه به باغ موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 عمارت هنر میزبان آثار هنرمندان می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه عمارت هنر آثار 100 هنرمند معاصر را نمایش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..