تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده عکس دختر بچه یمنی که جهان را تکان داد چیست؟+فیلم

پشت پرده عکسی جهان راتکان داد +فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالکریم زارعی اخیرا عکسی از یک دختربچه یمنی منتشر کرد که بیانگر جنایات متجاوزان سعودی علیه ملت یمن است.

زارعی در گفت وگو با شبکه العالم تصریح کرد: به دیدار این دختر بچه یمنی رفتم و تلاش کردم که با هدیه یک اسباب بازی به او، دلش را شاد کرده و گوشه ای از درد و رنج او را کم کنم. وقتی با انگشتانش تلاش کرد که چشم متورم خود را باز کند تا هدیه اش را ببنید؛ از این صحنه به شدت متاثر شدم و از آن عکس گرفتم تا این لحظه جاودانه شود.

این عکاس به ابراز همبستگی و همدردی گسترده جهانی با بثینه اشاره کرد؛ به گونه ای که بسیاری از مشاهیر جهان این عکس را منتشر کردند و فعالان در شبکه اجتماعی توییتر نیز هشتکی با عنوان #بثينة_عين_الانسانية ایجاد کردند که مورد توجه جهانی بخصوص از سوی حجاج بیت الله الحرام قرار گرفت و آنها در همبستگی با این دختر بچه هزاران عکس را درحالی که با انگشتان خود چشمایشان را باز می کردند، منتشر کردند.

منبع:العالم

انتهای پیام/

ماجرای دردناک دختر بچه یمین به روایت یک خبرنگار 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده عکس دختر بچه یمنی که جهان را تکان داد چیست؟+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..