تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب قهرمانی ایران در رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در پایان رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در سال 2017 که در آتن یونان برگزار شد تیم ملی ایران عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

فرنگی کاران کشورمان درحالی با 50 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسیدند که در رقابت های 5 وزن نخست به یک مدال طلا توسط محسن مدهنی در وزن ۵۸ کیلوگرم، یک مدال نقره توسط مصطفی کایدخورده در وزن ۶۳ کیلوگرم و یک مدال برنز توسط سید مجتبی حسینی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رسیدند و در مسابقات 5 وزن دوم نیز سید جعفر سعادتی فرد در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز محمد نصرتی روی سکوی سوم ایستاد.

این خبر تکمیل می شود...

انتهای پیام/

ایران در جایگاه دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان  جهان قرار گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب قهرمانی ایران در رقابت های جهانی کشتی فرنگی نوجوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..