تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزت اللهی، حلقه گمشده کی روش در بازی ایران و سوریه

عزت اللهی، حلقه گمشده کی روش در بازی ایران و سوریهبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در حالی شب گذشته در آخرین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی مقابل سوریه با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد که رکورد استثنایی گل نخوردن شاگردان کی روش در این  بازی پس از ۱۱۲۰ دقیقه با گلی که تامر حاج محمد در دقیقه ۱۳ وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد، از بین رفت.

بدون شک در کنار عملکرد مدافعان و البته سازمان دفاعی تیم ملی، نبایست از نقش ویژه جوان‌ترین بازیکن تیم کی روش برای ثبت این رکورد بی تفاوت گذشت.

سعید عزت اللهی که با عملکردی درخشان به بهترین شکل توانست جای آندو تیموریان و جواد نکونام، ۲ کاپیتان قبلی را در پست هافبک دفاعی تیم ملی پرکند، در راه  ثبت رکورد بی نظیر یوزپلنگ‌های آسیا در مقدماتی جام جهانی نقش تاثیرگذاری ایفا کرد.

عزت اللهی که در تمام دیدار‌های قبلی تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و همچنین ۲ بازی پایانی مرحله این این رقابت‌ها در ترکیب  اصلی تیم ملی به میدان رفت، با نمایش‌هایی مقتدرانه سد مستحکمی در مقابل خط دفاعی تیم ملی ایجاد کرده بود و به همین دلیل نفرات تهاجمی حریفان تیم ملی کشورمان به راحتی نمی‌توانستند به سمت دروازه ایران یورش ببرند.

با این حال در بازی با سوریه، خلاء سعید عزت اللهی در ترکیب تیم ملی به شکل قابل توجهی به چشم آمد و علی کریمی و روزبه چشمی نتوانستند جای خالی لژیونر جوان فوتبال کشورمان را پر کنند.

جالب اینجاست تیم ملی ایران که با بهره گیری از عزت اللهی در ۱۰۶۱ دقیقه هیچ گلی دریافت نکرده بود، در بازی سوریه بدون حضور این بازیکن ۲ بار دروازه اش باز شد و همین امر نشان از تاثیرگذاری او در ترکیب تیم کی روش دارد.

البته نمایش شب گذشته ایران مقابل سوریه تا حدی پاسخ منتقدانی که اعتقاد دارند سعید عزت اللهی به دلیل نیمکت نشینی در روستوف نمی‌بایست به تیم ملی دعوت شود را هم داد. افرادی که بدون در نظر گرفتن توانایی‌های این بازیکن ۲۰ ساله تنها به صرف بازی نکردن او در یکی از تیم‌های مطرح روسیه، عملکرد سعید را مورد انتقاد قرار دادند و اطلاع خاصی از میزان آمادگی اش نداشتند.

در روز‌های اخیر بحث محرومیت عزت اللهی از دیدار‌های ابتدایی تیم ملی در جام جهانی به دلیل اخراج او در بازی با کره جنوبی مطرح شده است. در حالی که در ابتدا باید گزارش ناظر داوری این دیدار از سوی مسئولان بررسی شود و پس از آن مسئولان درمورد چنین محرومیتی به جمع بندی برسند؛ بنابراین پیش داوری درمورد محرومیت عزت اللهی تنها سبب به هم ریختن او از لحاظ روحی و روانی می‌شود.

سعید که به تازگی با انتقالی قرضی از روستوف به آمکار ملحق شده است، بدون شک می‌تواند با حضور ثابت در ترکیب این تیم، نمایش‌های باصلابت خود در تیم ملی را هم ادامه دهد.

انتهای پیام/

تاثیرگذاری عزت اللهی در ترکیب تیم ملی مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزت اللهی، حلقه گمشده کی روش در بازی ایران و سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..