تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب عنوان «دانشمند جوان ۲۰۱۷» توسط دانشجوی دکتری ایرانی

در هفتمین کنگره انجمن میکروبیولوژیست‌های اروپا انجام شد؛

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهمینه جلالی دانشجوی تحت راهنمایی میرلطیف موسوی، در مقطع دکتری تخصصی گرایش بیوتکنولوژی میکروبی گروه زیست دانشکده علوم پایه، در هفتمین کنگره بین المللی FEMS- ۲۰۱۷ موفق به کسب عنوان دانشمند جوان ۲۰۱۷ شدند.

کنفرانس جهانی FEMS به صورت دوسالانه توسط انجمن میکروبیولوژیست‌های اروپا (Federation of European Microbiologist societies) در سطح جهانی برگزار می‌شود که در سال جاری میلادی از ۹ تا ۱۳ جولای، در کشور اسپانیا شهر ولنسیا با حضور تعداد کثیری از صاحب نظران و اساتید رشته بیوتکنولوژی، برگزار شد.

خانم تهمینه جلالی، رتبه یک کنکور سراسری در مقطع دکتری تخصصی سال ۱۳۹۲ و دارای تألیفاتی در رشته بیوتکنولوژی از جمله یک کتاب که در انتشارات لمبرت در سال ۲۰۱۳ کشور آلمان به چاپ رسیده و تعداد ۲۰ مقاله ISI هستند.

انتهای پیام/

دانشجوی دکتری ایرانی عنوان «دانشمند جوان ۲۰۱۷» را کسب کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب عنوان «دانشمند جوان ۲۰۱۷» توسط دانشجوی دکتری ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..