تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم لورفته از آیفون 8 که جای حسگر اثرانگشت را نشان می‌دهد

فیلمی از کیس چرمی آیفون 8 که نشان می‌دهد حسگر اثرانگشت در پشت گوشی قرار داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر از یک هفته تا معرفی آیفون 8 باقی مانده اما هنوز شایعاتی در مورد این گوشی درحال انتشار است. به‌تازگی فیلمی از کیس آیفون 8 در فضای مجازی منتشر شده است که وجود حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و دوربین دوگانه که به صورت عمودی قرار گرفته است را تایید می‌کند.

به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت با لوگوی شرکت اپل در پشت گوشی ادغام شده است و با نگهداشتن دست روی لوگو، می‌‌توانید قفل گوشی را باز کنید. آیفون 8 اولین گوشی اپل است که با نمایشگر OLED عرضه خواهد شد و دوربین دوگانه به صورت عمودی در آن جای گرفته است. آیفون 8 به همراه دو آیفون 7s و آیفون 7s Plus در 21 شهریور ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

در ادامه می توانید فیلم لو رفته از کیس چرمی آیفون 8 را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

فیلمی از قرار گرفتن حسگر اثر انگشت آیفون 8 در پشت گوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم لورفته از آیفون 8 که جای حسگر اثرانگشت را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..