تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه به مشكلات پزشكان عمومی و اصلاح وضعيت بيمه‌ها اولويت آتی نظام پزشکی

جعفری نمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

منصور جعفری نمین رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد : سخنان وحدت بخش دكتر فاضل و مديران ارشد نظام سلامت در مراسم معارفه رئيس جديد سازمان نظام پزشكی، نويد روزهاي خوش برای آينده كشور است.

​وی افزود: سياست سازمان در دور جديد فعاليت، ارتقاء ؛ تثبيت عزت و احترام جامعه پزشكی در كنار كمك به كارائی نظام سلامت كشور خواهد بود و بر همين اساس مجمع عمومی نظام پزشكی با تمام توان از منتخب خود دكتر ايرج فاضل و نيز شورای عالی در نيل به اين هدف حمايت خواهد كرد.

وی توجه ريشه ای به مشكلات پزشكان عمومی و اصلاح وضعيت بيمه ها را از اولويت های برنامه های آتی سازمان نظام پزشکی بر شمرد و از آمادگی بدنه كارشناسی مجمع جهت حضور فعال و مؤثر در اين عرصه خبر داد.

انتهای پیام/

اولويت آتی نظام پزشکی توجه به مشكلات پزشكان عمومی و اصلاح وضعيت بيمه‌هاست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه به مشكلات پزشكان عمومی و اصلاح وضعيت بيمه‌ها اولويت آتی نظام پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..