تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف موجودی ناشناخته و مرموز در انگلیس + فیلم

موجودی ناشناخته و مرموز وحشت را بر انگلیس حاکم کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجای باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند انگلیسی به نام سوزی واتکینز که به همراه خانواده‌اش در حال قدم زدن در یکی از سواحل انگلیس واقع در ولز بود با موجودی ناشناخته مواجه شد که ظاهری بسیار عجیب و مرموز داشت.

سوزی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "من تاکنون چنین موجود عجیبی در تمام عمر خود ندیده بودم، بدن این هیولا لایه لایه بوده و چیزهایی مانند صدف از او آویزان است که درون هرکدام از این صدفها جانوران ریز و مشمئزکننده ای مثل کرم وجود دارد.

وی همچنین در ادامه صحبتهایش گفت: "توصیه می کنم به این جانور مرموز نزدیک نشوید چون  مشخص نیست  چه خطراتی برای انسانها دارد و ممکن است به شما آسیب برساند".

گفتنی است؛ اهالی ولز از وجود این جانور ناشناخته حسابی دچار رعب و وحشت شده اند.

موجودی ناشناخته و مرموز وحشت را بر انگلیس حاکم کرد+فیلم

موجودی ناشناخته و مرموز وحشت را بر انگلیس حاکم کرد+فیلم

موجودی ناشناخته و مرموز وحشت را بر انگلیس حاکم کرد+فیلم

موجودی ناشناخته و مرموز وحشت را بر انگلیس حاکم کرد+فیلم

 

انتهای پیام/

 کشف هیولایی وحشت انگیز در سواحل انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف موجودی ناشناخته و مرموز در انگلیس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..