تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت به موقع خسارت، هدف اصلي صنعت بيمه است

دكتر همتي در اولين گردهمايي ارزيابان خسارت صنعت بيمه:

صبح امروز،رئيس كل بيمه مركزي در اولين گردهمايي ارزيابان خسارت صنعت بيمه،پرداخت به موقع خسارات واقعي را از بزرگترين مطالبات مردم دانست.

به گزارش شمانیوز ، دكتر همتي ضمن قدرداني از تلاش هاي ارزيابان خسارت گفت: بهترين زمان براي جلب رضايت بيمه گذاران و همچنين مناسب ترين زمان براي بازاريابي بيمه، هنگام رسيدگي و پرداخت خسارت است. 

وي افزود: برآورد دقيق و منصفانه خسارت واقعي و پرداخت به موقع به زيان‌ديدگان، هدف اصلي فعاليت صنعت بيمه است.  

دكتر همتي برآورد خسارت از سوي شركت هاي بيمه به عنوان يكي از طرفين قرارداد بيمه، را چالش برانگيز و محل مناقشه دانست و گفت: در اينجاست كه نقش ارزيابان خسارت بيمه‌اي به عنوان كارشناسان مطلع و بي‌طرف در برآورد خسارت نمود پيدا ميكند و  ارزياب خسارت علاوه بر برآورد خسارت واقعي، مي‌تواند در جلوگيري از تقلبات بيمه‌اي نيز سهيم باشند.  

رئيس كل بيمه مركزي تأكيد كرد: با عنايت به صدور بيش از ۵۰ ميليون بيمه نامه و بيش از ۵ ميليون مورد خسارت پرداختي در سال، فضاي كاملاً مناسبي براي فعاليت اين قشر از فعالان صنعت بيمه فراهم مي‌باشد تا به يكي از بزرگترين مطالبات مردم كه دريافت خسارت واقعي و منصفانه است پاسخگو باشيم. 

رئيس شوراي عالي بيمه افزود: انعقاد قرارداد با شركت هاي بيمه  و حضور در  صحنه حوادث رانندگي و  انجام عمليات بررسي و برآورد خسارت ضمن اينكه اعتماد مردم را به صنعت بيمه ارتقا مي دهد  در جاي خود عاملي براي شناخت هرچه بيشتر آحاد مردم با فعاليت و كاركرد نهاد  ارزيابان خسارت مي باشد . به علاوه از بسياري از اختلافات و نارضايتي مردم از بيمه جلو گيري مي نمايد. 

دكتر همتي در پايان ضمن رونمايي از كتاب مجموعه اطلاعات تخصصي و حرفه اي اعضا انجمن ارزيابان حرفه اي خسارت صنعت بيمه از ارزيابان خسارت خواست، به صورت منصفانه و بي‎طرف و مستقل عمل كرده و براي ارتقاي جايگاه صنف خود بكوشند و با رعايت اخلاق حرفه‎اي، تعامل مناسب و منطقي با ذي‎نفعان صنعت بيمه داشته باشند.

شايان ذكر است،اين گردهمايي با حضور اعضاي هيات عامل بيمه مركزي، مديران عامل شركت هاي بيمه و ارزيابان خسارت سراسر كشور در ساختمان بيمه مركزي برگزار شد.

منبع: اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت به موقع خسارت، هدف اصلي صنعت بيمه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..