تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت آنگلا مرکل+عکس

پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت «آنگلا مرکل»به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در جریان مبارزات انتخاباتی «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در هایدلبرگ، به سمت وی گوجه‌فرنگی پرتاب شد.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، در جریان مراسمی که حدود 40 دقیقه طول کشید، شعارهایی مانند «خائن به ملت»، «منافق» و «دروغگو» خطاب به مرکل سر داده شد. و مخالفان وی سعی کردن با دست‌زدن و سوت‌زدن محیط را متشنج کنند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی این کار را انجام داده است اما گروه‌های راست‌گرای افراطی و هواداران گروه آلترناتیو برای آلمان (AFD) مسئول چنین اقداماتی شناخته می‌شوند.

ترتیب‌دهندگان این مراسم شمار شرکت‌کنندگان را حدود 3 هزار نفر اعلام کرده‌اند. اقدامات اینچنینی در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی مرکل صورت می‌گیرند.

انتخابات پارلمانی آلمان 24 سپتامبر (2 مهرماه) برگزار می‌شود و «مارتین شولتس» از حزب سوسیال‌دموکرات رقیب وی در انتخابات آتی است.

پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت آنگلا مرکل

پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت آنگلا مرکل

منبع:فارس

اتفاق عجیبی که برای آنگلا مرکل افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتاب گوجه‌فرنگی به سمت آنگلا مرکل+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..