تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور جمع آوری یک فرآورده گیاهی غیرمجاز

دستور جمع آوری یک فرآورده گیاهی غیرمجازبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا بر اعلام مدیر کل نظارت بر فراورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو فرآورده‌های تولید شده توسط شرکت کیمیاگران راز طبیعت همانند قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی و... هیچ گونه مجوزی اعم از تأسیس، تولید، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارند.

بنا بر این گزارش امیر حسین جمشیدی پیرو نامه‌ای که برای معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور ارسال کرده است از آنان خواسته است نسبت به فرآورده‌های مورد اشاره از سطح عرضه اقدام لازم و فوری را انجام و نتیجه را به اداره کل متبوعش اعلام نمایند.


منبع: فارس


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور جمع آوری یک فرآورده گیاهی غیرمجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..