تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی لاریجانی آزادسازی دیرالزور را مسرت‌بار خواند

ابراز خوشحالی علی لاریجانی از آزادسازی دیرالزوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پستی اینستاگرامی از آزادسازی دیرالزور و شکسته شدن محاصره سه ساله داعش در این استان ابراز خوشحالی کرد. 

دیرالزور یکی از استانهای مرزی کشور سوریه به مدت سه سال در محاصره و تصرف نیروهای تکفیری داعش قرار داشت. ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با یاری و همراهی حامیانشان در این مدت از هیچ اقدامی برای بازپس‌گیری این استان دریغ نکردند و سرانجام این تلاشها و مبارزات نتیجه بخش بود. سوریه توانست با شکستن محاصره داعش دیرالزور را آزاد سازد.

چهره‌های سیاسی، مذهبی و فرهنگی بسیاری از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از مبارزات ارتش سوریه تقدیر کرد و آزادسازی دیرالزور را مسرت‌بار خواند. 

علی لاریجانی در اینستاگرام خود نوشت:

"بسم الله الرحمن الرحیم
آزادسازی شهر دیرالزور و شکسته شدن محاصره سه ساله داعش بر این شهر توسط ارتش ونیروهای مقاومت سوریه باعث سرور و شادمانی شد.
این پیروزی خجسته که با فروپاشی صفوف گروهک داعش در این منطقه استراتژیک بدست آمد تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر و شکست بزرگ تروریسم و افراطی گرایی بود که با وحدت نیروهای سرافراز مقاومت و ارتش دلاور سوریه بدست آمد.
شهر دیرالزور مقر داعش در منطقه بود که از این نظر رنج و سختی فراوانی را در طول مدت محاصره برای مردم و ساکنین آن به دنبال داشت و بحمدلله با این پیروزی قهرمانانه حلاوت آزادی برای مردم بدست آمد.
ضمن تبریک این پیروزی درخشان به مردم صبور، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه امیدوارم شاهد رهایی کامل این سرزمین از لوث وجود نیروهای تکفیری و استقرار نظم و آرامش در کشور دوست و برادر سوریه باشیم.
علی لاریجانی 

رئیس مجلس شورای اسلامی."

 ابراز خوشحالی علی لاریجانی از آزادسازی دیرالزور

 

انتهای پیام/

 علی لاریجانی آزادسازی دیرالزور را به سوریه تبریک گفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی لاریجانی آزادسازی دیرالزور را مسرت‌بار خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..