تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فیروزکوه

ساعت24 -رییس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه ضمن اشاره به اینکه در سرشماری سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه شکار ممنوع کاوه‌ده یک قلاده پلنگ توسط یکی از محیط‌بانان مشاهده و از آن فیلم برداری شده است، بر ارتقای منطقه شکار ممنوع کاوه‌ده به یکی از مناطق حفاظت شده محیط زیست تاکید کرد.

تعداد این پستانداران نسبت به آخرین سرشماری که در آبان سال گذشته انجام شده بود، ۱۰۰ راس افزایش داشت.

وی در ادامه درباره ارتقای منطقه شکار ممنوع کاوه‌ده به یکی از مناطق حفاظت شده سازمان حفاظت محیط زیست توضیح داد: تمام مدارک مورد نیاز برای ارتقای این منطقه را به سازمان حفاظت محیط زیست فرستاده‌ایم و منتظر تصمیم شورای عالی محیط زیست دراین‌باره هستیم. اداره‌ کل محیط زیست استان تهران نیز موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه در پایان گفت: با وجود این سرشماری که توسط سازمان حفاظت محیط زیست انجام شده و اطلاعات قبلی منطقه شکار ممنوع کاوه‌ده تایید شده است لازم است که این سازمان ارتقای منطقه شکار ممنوع کاوه‌ده به یکی از مناطق چهارگانه را در اولویت خود قرار دهد. امیدواریم با توجه به اهمیت منطقه ۷۶ هزار هکتاری کاوه‌ده و تنوع زیستی آن هرچه سریع‌تر وضعیت ارتقای منطقه بررسی شود تا بتوانیم با خیالی آسوده‌تر از این منطقه با ارزش محافظت کنیم.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..