تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وحید یامین‌پور به جنایات اخیر میانمار

واکنش وحید یامین‌پور به جنایات اخیر میانماربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین‌پور مجری تلویزیون از جمله اشخاص منتقد نسبت به وقایع جهانی  است. او در برنامه‌های متعددی اوضاع ایران و جهان را به چالش کشیده و به عنوان یک چهره شناخته شده است. 

یکی از فجایع روز دنیا نسل‌کشی مسلمانان روهینگیا توسط ارتش میانمار است که واکنش جهانی را در پی داشته است. این اتفاق از نگاه انتقادی یامین‌پور نیز دور نمانده و وی را وادار به واکنش کرده است. 

وحید یامین‌پور در صفحه اینستاگرام خود در این مورد نوشت: " این که انگار دستمان به جایی نمی رسد دردمان را غیرقابل تحمل کرده... "

واکنش وحید یامین‌پور به جنایات اخیر میانمار 

انتهای پیام/

  وحید یامین‌پور به جنایات میانمار واکنش نشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وحید یامین‌پور به جنایات اخیر میانمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..