تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیلی در خط هافبک، تنها شد

۵۹۴۵۴۵

۵۳۴  بازدید

هافبک تهاجمی استقلال در بازی با گل گهر به تنهایی باید مشکل بازیسازی تیمش را برعهده بگیرد.

ورزش سه: داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی بودند که در روزهای اخیر هماهنگی خوبی با هم داشتند؛ اما از بدشانسی منصوریان شجاعیان مصدوم شد تا حالا اسماعیلی در خط هافبک استقلال تنها شود.

این اتفاق در حالی افتاد که به دلیل بازی در چمن مصنوعی سیرجان، بعید است منصوریان بخواهد به جباری بازی بدهد. چپاروف در تیم ملی ازبکستان حضور دارد و با این شرایط اسماعیلی تنها هافبک بازیساز موجود در اردوی استقلال است. 

اسماعیلی در خط هافبک، تنها شد

به جز این، استقلال در بازی روز پنجشنبه در پست هافبک دفاعی هم مشکل دارد؛ چراکه در حال حاضر امید ابراهیمی مصدوم شده است و روزبه چشمی و نورافکن هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی حضورشان در بازی برابر گل گهر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

(عکس: رضا سعیدی پور)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیلی در خط هافبک، تنها شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..