تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت ترمیم حقوق بازنشستگان وزارت علوم

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین عسکریان ابیانه در مراسم تکریم بازنشستگان این وزارتخانه گفت : وزارت علوم، منبع اصلی تربیت و پرورش نیروهای متخصص بخش های مختلف کشور است و همه مسئولان ودست اندرکاران کشور از دانشگاه ها و مرکز آموزش عالی فارغ التحصیل و از خدمات بازنشستگان این وزارت خانه بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان وزارت علوم جدای از کارمندان شاغل این وزارتخانه به حساب نمی آیند، اظهار داشت: در همه جای دنیا، دوران بازنشستگی بنا بر اصول، مقررات و قوانین اداری برای کارمندان اعمال می شود ولی این کار مانع از این امر نمی شود که از نظرات و تجربیات ارزشمند نیروهای بازنشسته استفاده نکنیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به اینکه بی شک بازنشستگان وزارت علوم با کار و فعالیت در این وزارت خانه از اجر معنوی ویژه ای برخوردار هستند، گفت: بازنشستگان در طی سی سال خدمت صادقانه و ارزشمند در این وزارتخانه درگیر انجام امورات مربوط به دانشجویان، استادان و فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور بوده اید و با این اوصاف می توان گفت اشتغال در آموزش عالی کشور افتخار بسیار بزرگی است.

عسکریان ابیانه بر ضرورت ترمیم حقوق بازنشستگان وزارت علوم تاکید کرد و گفت: از آنجایی که حقوق های پرداختی به بازنشستگان از طریق صندوق های بازنشستگی انجام می شود و منابع این صندوق ها هم محدود است، پیشنهاد می کنم تا دانشگاهیان با طرح موضوع و ارائه راه حل های علمی در خصوص نحوه و راه های ترمیم حقوق بازنشستگان پیش قدم شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ترمیم حقوق بازنشستگان وزارت علوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..