تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگرد استثنایی دو نوجوان در سرقت از مغازه + فیلم

 سرقت در سه سوت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کنار نقشه‌های چند مرحله‌ای و پیچیده سارقان حرفه‌ای برای دزدی، عده‌ای از سارقان هم هستند که در اصطلاح، خرده‌دزدی می‌کنند. سرقت‌های راحت و بی‌دردسری که در هر جا و مکانی و به تعداد متعدد  صورت می‌گیرد و در نهایت پول خوبی را نصیب سارقان می‌کند؛ سارقانی که حالا با حضور دوربین‌های مداربسته دست و بالشان بسته‌تر شده و هر آن احتمال دستگیری‌شان وجود دارد.

ویدئوی زیر یکی از همین خرده‌دزدی‌های روزانه است، دو نوجوان به راحت‌ترین حالت ممکن از سادگی و سن بالای یک فروشنده استفاده می‌کنند و در عرض چند ثانیه، با یک حرکت ساده جنسی را از مغازه می‌دزدند. هر چند پیرمرد ساده به هیچ وجه متوجه کار سارقان نشد، دوربین‌های مداربسته، به خوبی مراحل کار آنها را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد پخش نمونه‌هایی از این دست سرقت‌ها کمک خوبی به آگاهی افراد مختلف در مواجه با این دست سارقان باشد.

انتهای پیام/

فیلمی که دوربین مداربسته از لحظه سرقت ثبت کرده است!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگرد استثنایی دو نوجوان در سرقت از مغازه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..