تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت محسن چاوشی به شهرزاد

بازگشت محسن چاوشی به شهرزاد بازگشت محسن چاوشی

پایان حواشی و شایعات شهرزاد با این اتفاق !!

چهارمین قطعه محسن چاوشی برای فصل دوم سریال «شهرزاد» رونمایی شد.

مدتی قبل به علت پخش برخی از آهنگ ها در سریال شهرزاد با صدای سینا سرلک و همچنین پست های مبهم محسن چاوشی در اینستاگرام شایعاتی مبنی بر قهر وی از این سریال منتشر گردیده بود. تا آنجا واکنش سینا سرلک را نیز برانگیخته کرد. که اکنون با انتشار چهارمین قطعه محسن چاوشی در سریال شهرزاد تمامی این شایعات بی اعتبار شدند. قطعه جدید محسن چاوشی با عنوان «کاش ندیده بودمت» با شعر حسین صفا برای قسمت یازدهم از فصل دوم این سریال رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، قسمت جدید سریال شهرزاد از امروز دوشنبه ۱۳ شهریور عرضه شد و مخاطبان می توانند لوح فشرده آن را از فروشگاه معتبر تهیه کرده و یا از طریق سایت اشتراک در سایت www.lotusplay.ir آن را به صورت قانونی تماشا و یا دانلود کنند.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت محسن چاوشی به شهرزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..