تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن پرداخت ایوا نیز به جمع تحریمی های اپل پیوست

اپ استور (App Store) مرجع توزیع نرم‌افزارهایIOS که متعلق به شرکت اپل است، جدیدا اقدام به تحریم اپلیکیشن های ایرانی کرده است. تعدادی از این اپلیکیشن ها نقش مهمی در زندگی روزمره شهروندان ایرانی بازی می کنند، که از آن جمله می توان به اسنپ، تپسی و دیجی کالا اشاره کرد.

به گزارش شمانیوز: اپلیکیشن پرداخت ایوا که با خدمات منحصربه فردی مانند پرداخت عوارض خروج از کشور و خلافی خودرو مورد استقبال کاربران قرار گرفته بود، نیز اخیرا در لیست تحریمی های اپل قرار گرفت است. از اینرو کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند از طریق اپ استور صرفا می توانند به نسخه پیشین این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.
شرکت پرداخت الکترونیک سداد اعلام کرد، نسخه های جدید و به روز اپلیکیشن ایوا روی سایت این شرکت به آدرس WWW.SADADPSP.IR در دسترس است و دارندگان گوشی های آیفون می توانند آخرین نسخه این نرم افزار را از این طریق دانلود کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن پرداخت ایوا نیز به جمع تحریمی های اپل پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..