تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از تحقیق و تفحصِ صندوق ذخیره فرهنگیان

جبار کوچکی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اتمام رسیده و بعد از تعطیلات مجلس در صحن علنی مجلس قرائت می شود.

به گزارش شمانیوز: وی افزود:معوقات و تاخیر دیرکرد در رابطه با سرمایه بانک سرمایه 13 هزار میلیارد تومان است که 70درصد این رقم مشکوک الوصول است یعنی پول به جاهایی رفته که قابل برگشت نیست بطور مثال شرکت های صوری که بی هویت هستند و وجود خارجی ندارند، بدون ضمانت های لازم از بانک پول گرفتند.
کوچکی نژاد در ادامه تصریح کرد: تنها 30درصد از سرمایه قابل وصول است که تعدادی از این افراد که باید پول را بازگردانند به زندان رفتند و تعهد دادند بعد از بازگشت از زندان مبلغ را پرداخت کنند.
رئیس تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:قوه قضاییه پیگیری می کند که این افراد ملک یا حساب هایشان را توقیف کنند که بتوانند میزان مبالغ را به صندوق ذخیره فرهنگیان برگردانند.

وی درباره 70 درصد سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان که آیا برخواهد گشت یا خیر تصریح کرد:در سیستم بانک وقتی اعلام می شود مشکوک الوصول است یعنی برگشت ندارد و 70 درصد از 13 هزار میلیارد تومان مشکوک الوصول است و برگشتی ندارد.


منبع:باشگاه خبرنگاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از تحقیق و تفحصِ صندوق ذخیره فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..