تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امرایی: هدف ما کسب رتبه تک رقمی در جدول است

۵۹۴۴۳۰

۳۱۶۶  بازدید

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: همه تیم‌هایی که در جام حذفی به میدان می‌روند برای قهرمانی امید دارند و ما هم شانس‌مان را در این زمینه امتحان خواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم: کیوان امرایی درباره شرایط سیاه‌جامگان برای حضور در جام حذفی گفت: ما تمرینات را به صورت منظم دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با برق نوین شیراز و سپس بازی با تراکتورسازی در لیگ برتر شویم. همه تیم‌ها که در جام حذفی به میدان می‌روند برای قهرمانی امید دارند و ما هم شانس خودمان را در این زمینه امتحان می‌کنیم. به‌هرحال این یک راه کوتاه است که بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم، ولی قهرمان شدن در جام حذفی سخت است.

وی همچنین در مورد شرایط سیاه‌جامگان در لیگ برتر گفت: ما تا اینجا نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. کار سیاه‌جامگان در دو فصل گذشته به اما و اگر کشیده شد، ولی امسال تلاش می‌کنیم تا جایگاه بهتری به دست بیاوریم و در نیم‌فصل دوم استرس نداشته باشیم. هدف ما کسب رتبه تک رقمی در جدول است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امرایی: هدف ما کسب رتبه تک رقمی در جدول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..