تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کویت خریدار دارایی‌های توتال شد

توتال قصد دارد باقیمانده سهم خود در میدان نفتی و گازی جینا کراگ را به شرکت اکتشاف نفت خارجی کویت فروخته و به فرصت‌های دیگر در نروژ متمرکز شود.

به گزارش شمانیوز: توتال قصد دارد باقیمانده سهم خود در میدان نفتی و گازی جینا کراگ را به شرکت اکتشاف نفت خارجی کویت فروخته و به فرصت‌های دیگر در نروژ متمرکز شود.

این شرکت نفتی فرانسوی اعلام کرد ۱۵ درصد سهم باقیمانده خود در این میدان را که تولیدش را در ژوئن سال ۲۰۱۷ آغاز کرد، در راستای قرارداد بزرگتری که شرکت اکتشاف نفت خارجی کویت (Kufpec) در سال ۲۰۱۶ توافق کرده بود، خواهد فروخت. ارزش هر دو معامله به ۶۱۷ میلیون دلار بالغ خواهد شد.

پس از تکمیل فروش، شرکت اکتشاف نفت خارجی کویت در این میدان ۳۰ درصد سهم خواهد داشت در حالی که استات اویل ۵۸.۷ درصد، PGNiG آپ‌استریم اینترنشنال هشت درصد و Aker BP به میزان ۳.۳ درصد سهم دارند.

بر اساس گزارش مارکت واچ، توتال اوایل اوت اعلام کرد که شرکت "مرسک اویل" را به مبلغ ۵ میلیارد دلار خریداری کرده و موقعیتش را در میان بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان تقویت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کویت خریدار دارایی‌های توتال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..