تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آماده باش» با اجرای کامبیز دیرباز روی آنتن می‌رود

آغاز پخش مسابقه اي هيجان انگيز با اجراي كامبيز ديرباز/ «آماده باش» عيد غدير روي آنتن شبكه اميد مي رود+انتشار اولين تصاوير پروژهبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «آماده باش» عنوان مسابقه‌ای تلویزیونی است كه پخش آن از روز شنبه و همزمان با عید غدیر خم از شبكه امید آغاز خواهد شد.

تصویربرداری با اجرای کامبیز دیرباز از اواسط مردادماه در جزیره كیش آغاز شد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تولید این مسابقه تا اواسط ماه آینده به طول می انجامد.

در «آماده باش» شرکت کنندگان پسر با محدوده سنی ١٢ تا ١٨ سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. افراد حاضر در مرحله اول این مسابقه ابتدا کلاس های آموزشی غواصی را زیر نظر مهدی عشقی پشت سر گذاشته‌اند و سپس و در دوره اول آماده باش، رشته‌های کایاک، پدل بورد و باگی به آنان آموزش داده خواهد شد.

در مرحله مسابقه نیز پس از رقابتی فشرده و هیجان انگیز از هر هشت شرکت کننده، دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

سعید دریادل، ساسان گلستانه و امید خسروی گروه کارگردانی «آماده باش» را تشكیل می دهند.

غلامرضا بختیاری تهیه کننده این مسابقه است. وی پیش از این تهیه كنندگی برنامه های پرمخاطبی چون صبح بخیر ایران، چند درجه، چراغ خاموش و مسابقه آب و آتش را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

«آماده باش» شبکه امید با کامبیز دیرباز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آماده باش» با اجرای کامبیز دیرباز روی آنتن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..