تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح استیضاح رئیس دیوان محاسبات روی میز مجلس

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم در خصوص تبرئه نجومی بگیران توسط دیوان محاسبات کشور یعنی بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص رسیدگی به این امر گفت: دیوان محاسبات از یک بیماری مزمن رنج می‌برد لذا به وظیفه خود عمل نکرده و در این موضوع برخلاف قوانین پیش رفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد خلاف قانون رئیس و دادستان دیوان محاسبات محرز است، گفت: من در این خصوص دو سه ماهی به تحقیق پرداختم و عملکرد خلاف قانون رئیس و دادستان دیوان محاسبات برایم مشهود است.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: بر این اساس طرح استیضاح رئیس دیوان محاسبات را آماده کردم که در روزهای پس از تعطیلی مجلس آن را تقدیم کمیسیون برنامه و بودجه خواهم کرد و امیدوارم با توجه به تخلفات آشکار صورت گرفته در دیوان محاسبات همکاران به استیضاح رئیس دیوان رای بدهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سازمان دیوان محاسبات توسط مجلس و مردم ایجاد شده است و قانون اساسی این نهاد را پیش بینی کرده تا حافظ منافع مردم باشد، گفت: اما متاسفانه در خصوص موضوع نجومی بگیران دیوان محاسبات به قانون عمل نکرده است و با یک عملکرد ظاهری و برخلاف فرآیند قانونی برخی از این افراد را که متخلف بودند تبرئه کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: در همان روزهای اول نیز دیوان محاسبات بدون ارجاع این افراد به ایستگاه‌های رسیدگی آن‌ها را ر‌ها کرد.

وی در خصوص اجماع نمایندگان در استیضاح رئیس دیوان محاسبات نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنم عموم نمایندگان با توجه به آنکه نگران عدم اجرای قانون هستند و انتظار ندارند دستگاه ناظر بر اجرای قانون خود مرتکب تخلف شود این طرح رای بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح استیضاح رئیس دیوان محاسبات روی میز مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..