تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تحول حاصل تلاش خدمت گزاران به مردم است

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچى سخنگوى وزارت بهداشت در همایش بزرگ کارگزاران نظام سلامت که صبح امروز در  مرکز همایش های رازی برگزار شد، اظهار کرد: کسانى که جامه خدمت در این حوزه را مى پوشند خیرخواهى، سعه صدر، پاکدامنى، تلاش، راستگویى و ایمان و توکل به خدا از خصوصیاتشان است.

وی بیان کرد: شناخت جامع نظام سلامت و احاطه بر مدل هاى موفق کشورهاى دیگرو آموزش مستمر و تجربه و ارتقا مبتنى بر شواهد از خصوصیات بارز فعالان این عرصه است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آنچه در چهارسال گذشته اتفاق افتاد حاصل تلاش کسانى است که عمر خود را در راه خدمت به مردم گذاشتند.

وی تصریح کرد: اجراى طرح تحول سلامت مرهون تلاش‌های همه از بهورز و پرستار گرفته تا همه گروههاى پشتیبانى و پزشکى و پیرا پزشکى است که به دلیل نوع و حجم فعالیتهایشان دعاى خیر مردم پشت سرشان خواهد بود.

حریرچی افزود: کسانى که امروز جایشان عوض مى شود تا ابد نامشان در زمره خدمت گزاران مردم مى ماند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تحول حاصل تلاش خدمت گزاران به مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..