تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید مروت

همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهید مروتبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهید غلامرضا مروت سال 1346 در شهرستان ارومیه دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا دوره راهنمایی ادامه داد .به علت علاقه زیاد به تحصیلات حوزه ای ابتدا وارد حوزه علمیه تبریز و بعد از مدت کوتاهی به قم منتقل شد.


حدود 2-3 ماه بعد به علت علاقه ای که به جبهه داشت اولین بار در سن16 سالگی اعزام شد ،شهید درگذشته نیز فعالیت هایی در سپاه و بسیج داشت در سپاه مشغول جمع آوری داروهای گیاهی بود و این فعالیت به عنوان کار برایش محسوب می شد. سرانجام در تاریخ 65/10/22 درعملیات کربلای 5 پیک گردان بود که به علت اصابت گلوله آرپی جی زن در سن 19 سالگی به شهادت رسید.


انتهای پیام/

بیوگرافی شهید غلامرضا مروت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید مروت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..