تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد مهدویان از نظارت‌های فلج کننده

محمد حسین مهدویان که پیش‌تر اعلام کرده بود قید ساخت فیلمنامه «لاتاری» را زده است، همچنان اصرار دارد که این فیلمنامه را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش شمانیوز: محمد حسین مهدویان که پیش‌تر اعلام کرده بود قید ساخت فیلمنامه «لاتاری» را زده است، همچنان اصرار دارد که این فیلمنامه را جلوی دوربین ببرد. این کارگردان امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود کنایه‌هایی به «نظارت‌های فلج کننده» سازمان سینمایی زد و نوشت اگر این فیلمنامه را نتواند بسازد، خود او مقصر اصلی است. انتقاد مهدویان از «نظارت‌های فلج کننده»

پس از پایان اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»، محمد حسین مهدویان، نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «لاتاری» را آغاز کرد و سپس آن را به شورای پروانه ساخت ارائه کرد. پس از بازبینی این فیلمنامه ، اعضای شورای پروانه ساخت به دلیل حساسیت برانگیز بودن موضوع آن (قاچاق زنان ایران به کشورهای عربی)، موافقت خود را با ساخت «لاتاری» اعلام نکردند.


در روزهای گذشته خبرهای غیر رسمی در مورد احتمال صدور مجوز ساخت این فیلمنامه با تغییر تهیه کننده آن منتشر شد، اما گویا تغییر تهیه کننده این فیلم سینمایی موجب نشده که اعضای شورای پروانه ساخت، راضی به صدور مجوز این فیلمنامه سینمایی شوند.

امروز محمد حسین مهدویان با انتشار یکی از نوشته ‌های ژان پل سارتر که گفته بود «اگر یک فلج نتواند قهرمان ماراتن شود، خودش مقصر است»، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «من هم اگر نتوانم فیلمی را که بهش ایمان دارم بسازم، فقط فقط و فقط خودم مقصرم.»

مهدویان که در آخرین پست خود با حالتی کنایه آمیز از هشتگ «نظارت‌های فلج کننده» و «امید» استفاده کرده است، اینگونه برای ساخت فیلمنامه «لاتاری» ابراز امیدواری می‌کند: « موانع همیشه هست، مهم این است که نا امید نشوم که نمی‌شوم»

انتقاد مهدویان از «نظارت‌های فلج کننده»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد مهدویان از نظارت‌های فلج کننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..