تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرافیک خیره‌کننده بخش داستانی فیفا 18 + فیلم

فیفا 18 ؛ گرافیک خیره کننده بخش داستانی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی FIFA 18 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری است که از سال 1995 تقریبا هر سال توسط شرکت Electronic Arts عرضه می‌شود. این فرنچایز در میان گیمرهای جهان مخصوصا کشورمان ایران بسیار محبوب است.

هرسال شرکت الکترونیک آرتز سعی می‌کند پیشرفت های قابل توجهی در بخش گرافیک بصری و گیم‌پلی بازی فیفا ایجاد کند و هر سال تلاش می‌کند که این بازی را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کند، تا گیمر از تجربه آن لذت ببرد.

بازی کامپیوتری Pro Evolution Soccer که توسط شرکت کنامی ساخته می‌شود یکی از رقیب های اصلی بازی فیفا و شرکت EA است. هرچند که فرنچایز فیفا در سالهای اخیر توانسته است از فرنچایز پرو اوولوشن ساکر سبقت قابل‌توجهی بگیرد، برای بهتر ماندن باید تلاش کند.

گفتنی است؛ بازی فیفا 18 در تاریخ 29 سپتامبر 2017 (7 مهر 1396) برای کنسول‌های پلی‌‌استیشن 3 و 4، ایکس‌ باکس وان و 360، رایانه‌های شخصی و نینتندو منتشر خواهد شد.

  اخیرا تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی FIFA 18 منتشر شده است که گرافیک بالا و داستان پردازی بسیار قوی این بازی را به تصویر می‌کشد. در ادامه این تریلر را تماشا می‌کنید :

 

  انتهای پیام/

تریلر خیره کننده بازی فیفا 18



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرافیک خیره‌کننده بخش داستانی فیفا 18 + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..