تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر قصوری در مربیگری جبران‌ناپذیر است

نقش بی‌بدیل مربیان در انتقال آموزه‌های تربیتی به دانش‌اموزانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین‌ تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت، نماز و جشنواره‌های امور تربیتی با حضور عبا‌سعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران و جمعی از معاو‌نان مربوطه عصر امروز در کانون مفتح برگزار شد.

 در این مراسم باقری با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین کارها امر مربیگری است عنوان کرد: هر فردی می‌تواند نقش مربی را در جامعه داشته باشد و حتی در یک خانواده این مسئله برای اولیا و خواهر یا برادر بزرگتر وجود دارد بنابراین این نقش به دلیل تاثیرگذاری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: مربیگری را می‌توان یکی از سخت‌ترین کارها در نظر گرفت چرا که این حرفه با انسان‌ها سروکار دارد و هرگونه قصور و خطا در این کار اثرات و عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

 مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: مربیان در مدرسه برای دانش‌آموزان باید پذیرفته شده باشند تا امکان اثرپذیر‌ی بر نوجوانان‌ فراهم شود و با این رویکرد آموزه‌‌های تربیتی بهتر به دانش‌آموزان منتقل خواهد شد.

 باقری با اشاره به اینکه معمولا دانش‌آموزان درس معلما‌نی که ارتباط بهتری با آنها داشته را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند  تصریح کرد: بنا بر این مسئله مربیان و معلمان باید ارتباط مثبتی با دانش‌آموزان برقرار کنند تا روند آموزشی هر چه بهتر برای دانش‌آموزان ارائه شود.

وی یادآور شد: مربی در سنین پایین اثر بیشتری بر دانش‌آموز خواهد داشت و همینطور که یادگیری در دوران کودکی بهتر اتفاق می‌افتد امور تربیتی و پرورشی نیز در دوره کودکی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 انتهای پیام/

 نقش بی‌بدیل مربیان در انتقال آموزه‌های تربیتی به دانش‌آموزان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر قصوری در مربیگری جبران‌ناپذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..