تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبادت شب راه رسیدن به خدای عز وجل

 عبادت شب راه رسیدن به خدای عز وجلبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام حسن عسگری (ع  درباره عبادت شب می گویند: همانا رسیدن به خدای عز و جل ،سفری است که جز با عبادت شبانه،به دست نمی آید.

آیت الله مجتهدی در شرح این حدیث می گویند:طلبه باید به مفاتیح و قرآن عشق بورزد.بعضی ها اصلا نه مفاتیحی بازمی کنند نه صبح ها بعد از خواندن نماز صبح،قرآن می خوانند اینگونه افراد به درد طلبگی نمی خورند.طلبه باید یک رگ مقدسی داشته باشد.طلبه ای که پدرش او را برای نماز صبح بیدارکند به درد طلبگی نمی خورد.باید طلبه زودتر از پدر و مادرش برای خواندن نماز صبح بیدار شود.

ایشان ادامه می دهند: یک وقت پدری می گفت: من از پسرم خجالت می کشم.پسرم بلند می شود،نماز شب می خواند،اما من نمی خوانم.خیلی از این حرف خوشم آمد.برای یک طلبه در اینجا می خواستند هم حجره ای انتخاب کنند.او هم گفت: طلبه ای که می خواهد هم حجره من بشود باید نماز شب بخواند اگر نماز شب خوان هست به من بدهید.

احسن الحدیث ص 125 

انتهای پیام/

اهمیت عبادت شبانه درکلام امام حسن عسکری(ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبادت شب راه رسیدن به خدای عز وجل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..