تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه 1.1.21 ؛ به همراه نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استفاده از  نرم افزار تلگرام تبدیل به یکی از برنامه های روزانه ما شده است، به طوری که بسیاری از کارها با این نرم افزار انجام می‌دهیم.

استفاده طولانی‌مدت با پوسته ساده این نرم‌افزار معمولا پس از مدتی خسته‌کننده می‌شود. در نتیجه برای تنوع اگر بتوان تغییری در آن داد موجب  بالا رفتن بهره‌وری در کار می‌شود.

در کنار نسخه گوشی این پیام رسان، نسخه دسکتاپ -  Telegram Desktop آن نیز کاربردی فراوان در بین کاربران دارد. در زیر می توانید آخرین نسخه تلگرام دسکتاپ را دانلود کنید.

دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه 1.1.9 + نسخه بدون نیاز به نصب
ویژگی های کلی نرم افزار Telegram Desktop:
امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق‌های گفتگوی تا بی نهایت نفر! امکان ارسال عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌ها تا حجم حداکثر 1500 مگابایت (1.5 گیگ) ذخیره تمامی مکالمه‌های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه‌های دیگر دارا بودن رمزنگاری فوق‌العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد! در اختیار قرار دادن انواع شکلک‌های فوق‌العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر پشتیبانی از استیکرها با هزاران استیکر فوق العاده برای استفاده + امکان ساخت استیکر نمایش تصاویر متحرک GIF بدون نیاز به دانلود و امکان ذخیره آن‌ها برای استفاده در صفحه چت استفاده از gamebot@ برای شرکت در بازی ها دارا بودن نسخه ویندوز برای استفاده از مسنجر برروی کامپیوتر توسط شما! امکان ایجاد کانال‌های اختصاصی و دعوت از دوستان با استفاده از لینک و نام کانال امکان تعریف مدیر و ادمین برای کانال‌های ایجاد شده توسط مدیر اصلی کانال امکان ساخت ربات‌های اختصاصی + ربات‌های پیش فرض ساخت استیکر و … اختصاص دادن نام کاربردی دلخواه برای خود + تنظیمات مختلف مربوط به حریم خصوصی امکان قرار دادن عکس‌های دلخواه برای پروفایل خود (با اختصاص عکس جدید، عکس قبلی می‌ماند) گزینه انتخاب نمایش آخرین بازدید شما و یا متن Last Seen Recently برای مخاطبین و یا همه کاربران تابع قدرتمند جست و جو برای پیدا کردن متن دلخواه در میان چت‌های صورت گرفته در گروه‌ها و غیره همگام‌سازی خودکار و سریع اطلاعات و کانتکت ها بین نسخه ویندوز و اندروید حساب شما تنظیمات مختلف تعیین بکگراند و دیگر موارد برای سفارشی سازی تلگرام شما صفحه تنظیمات اطلاع رسانی با ده‌ها گزینه سفارشی سازی مربوط به LED و صدا امکان به اشتراک گذاری آسان و مستقیم پیام‌ها، تصاویر و حتی پست‌های کانال گزینه کاربردی و جالب ویرایش پیام‌های ارسال شده برای گروه‌ها و یا مخاطبین برقراری تماس صوتی با کاربران دیگر ویژگی های نسخه جدید  تلگرام دسکتاپ 1.1.21: ارسال متون **bold** و __italic__ در پیام های متنی. دریافت لینک اشتراک برای پست‌های ابر گروه‌های عمومی. پست‌های كانال‌ها و پيام‌هاى رسانه اى ربات ها را سريعاً به اشتراك بگذاريد. اعضای ابر گروه‌ها را با نام جستجو کنید. رفع برخی مشکلات  

 • دانلود Telegram Desktop


دانلود برای ویندوز  دانلود نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب)

حجم: 20.69 مگابايت نسخه نصبی ؛ 23.50 نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب)

نسخه: 1.1.21 (13 شهریور)

نوع فایل: zip
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود تلگرام دسکتاپ نسخه 1.1.21 ؛ به همراه نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..