تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند

۵۹۳۸۲۶

۷۸۳  بازدید

وسایل نقلیه متروک به واسطه تعلقشان به گذشته برای بسیاری از افراد جذابیت دارند اما این متروک ماندن به این جذابیت نوعی ابهام نیز می‌افزاید.

وبسایت فردا: وسایل نقلیه متروک به واسطه تعلقشان به گذشته برای بسیاری از افراد جذابیت دارند اما این متروک ماندن به این جذابیت نوعی ابهام نیز می‌افزاید.

با دیدن این وسایل پرسش هایی مثل اینکه چه کسانی این وسایل را ساخته اند؟ چرا این وسایل رها شده‌ اند و افرادی که سوار آنها بودند چه سرنوشتی پیدا کردند به ذهن خطور می‌کند. در ادامه تصاویری از وسایل نقلیه ای را می‌بینید که سال‌هاست جاده‌ها رها شده‌اند و در حال پوسیدن و نابودی هستند.

وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند  وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسایل نقلیه‌ای که ر‌ها شده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..