تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت جسمانی سینا شعبانخانی/ کنسرت سمنان خواننده ماه عسل لغو شد

آخرین وضعیت جسمانی سینا شعبانخانی/ کنسرت سمنان خواننده ماه عسل لغو شدکامبیز طاهری مدیر برنامه‌های سینا شعبانخانی خواننده تیتراژ پایانی «ماه عسل» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند گفت: متاسفانه این خواننده به دلیل عفونت ناشی از سرماخوردگی شدید، در بیمارستان بستری است.

وی افزود: سینا شعبانخانی پیش از برگزاری کنسرت آبادان، دچار سرماخوردگی و ضعف بدنی شده بود. این مسئله تا قبل و بعد از کنسرت کیش هم ادامه داشت و نهایتاً منجر به تب شدید شد.

طاهری اظهار داشت: به دلیل ادامه‌دار شدن بیماری، شعبانخانی مدتی در کیش تحت درمان بود اما نهایتاً به تهران منتقل شد و اکنون روند درمانی خود را می‌گذراند. امروز نتیجه آزمایش‌های او مشخص می‌شود.

طاهری در پایان گفت: به دلیل این اتفاق، کنسرت روز پنجشنبه سینا شعبانخانی در شهر آرادان سمنان کنسل شد.

انتهای پیام/

نتایج آزمایش سینا شعبانخانی امروز مشخص می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت جسمانی سینا شعبانخانی/ کنسرت سمنان خواننده ماه عسل لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..