تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه تولد باشگاه پرسپولیس به پژمان جمشیدی + عکس

تشکر پژمان جمشیدیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون است که در تیم‌های مطرح سایپا، پرسپولیس، پاس‌ تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم  سابقه بازی داشته است. این بازیکن پس از فوتبال به سینما و تئاتر روی آورد و توانست عنوان اولین بازیکن موفق در عرصه بازیگری را از آن خود کند.

در حال حاضر پژمان جمشیدی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و ورزش فوتبال محسوب می‌شود، همین موضوع موجب شد کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به بهانه زادروز این بازیکن، با برپایی جشنی از او تقدیر کند

پژمان جمشیدی نیز به مناسبت این اقدام غافلگیرکننده، پستی در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و از عوامل آن به ویژه علی پروین سرمربی پیشکسوت این تیم و هواداران تشکر کرد. 

پژمان جمشیدی در اینستاگرامش نوشت:

"امروز به لطف و تلاش كانون پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس يه جشن تولد برای من و آقای حميد جاسميان عزيز ترتيب داده بودن كه متاسفانه به دليل مشغله كاری نتونستم افتخار حضور پيدا كنم. اما اين لوح رو با امضا سلطان به همراه يه كيك كه الان عكسش رو براتون تو استوری می‌زارم و يك پيراهن پرسپوليس با نام خودم، برام فرستادن سر صحنه فيلمبرداري فيلم سينمايي لونه زنبور.
از اين طريق خواستم بگم هميشه پوشيدن اين پيراهن و حضور در اين باشگاه بزرگ و عزيز برام افتخار اول زندگيم خواهد بود.
من هرچه دارم از حمايت و محبت هواداران فوتبال و به طور خاص پرسپوليسی های مهربان و محترم.
اين لطف باشگاه تا هميشه در يادم خواهد ماند.
از مربی و استاد خودم سلطان علی پروين نازنين و جناب شيرينی عزيز بسيار سپاسگزار و ممنونم و بابت عدم حضورم عذرخواهي مي‌كنم.
پژمان جمشيدی".

تشکر پژمان جمشیدی

 

انتهای پیام/

 

 کانون پیشکسوتان پرسپولیس پژمان جمشیدی را غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه تولد باشگاه پرسپولیس به پژمان جمشیدی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..