تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل و تراکتورسازی تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

ایرانسل و تراکتورسازی تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

فناوری اطلاعات > ارتباطات - ایرانسل و باشگاه‌های فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، به منظور توسعه فرهنگ ورزش و گسترش همکاري بين بنگاه‌هاي اقتصادي و ورزشي، تفاهم‌نامه همکاري بين شرکت خدمات ارتباطي ايرانسل و باشگاه فرهنگي ورزشي تراکتورسازي تبريز منعقد شد.

اين همکاري با هدف ايجاد توسعه پايدار و ارتقاي جايگاه اقتصادي و فرهنگي باشگاه تراکتورسازي تبريز شکل گرفته و اميد مي‌رود که نقطه آغازي براي استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي بالقوه طرفين در جهت ارائه خدمات بيشتر به هواداران ميليوني اين باشگاه و رضايتمندي آنها باشد.

مراسم امضاي اين تفاهم‌نامه، در روز 11 شهريور 1396 در ساختمان مرکزي ايرانسل با حضور مديرعامل ايرانسل و اين باشگاه برگزار شد.

پيش از اين ايرانسل با دو باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و استقلال نيز تفاهم‌نامه همکاري امضا کرده بود.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل و تراکتورسازی تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..