تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری تایم‌لپس چیست؟ + فیلم

ویدئوی دیدنی از گذر فصل های سال در 46 ثانیهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فناوری «Time-lapse» یا «زمان گریز» نوعی فناوری در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است. این شیوه فیلمبرداری به گونه‌ای صورت می‌گیرد که فرکانس ضبط فریم‌ها در یک سکانس، از فرکانس مشاهده آنها در همان سکانس کمتر است.

در شیوه فیلمبرداری تایم‌لپس، زمانی که نتیجه کار به شکل عادی پخش می‌شود ؛ به نظر می‌رسد زمان با سرعت بیشتری می‌گذرد. معمولا شیوه فیلمبرداری زمان‌گریز برای نشان دادن حرکت ابرها، رشد گیاهان، فساد میوه‌ها، تردد مردم در شهرها و پیشرفت ساخت و سازها استفاده می‌شود. از آنجا که این امور فرآیند طولانی‌ای دارند و نشان دادن سیر کلی آنها بسیار زمان‌بر است، فیلمبرداران از فناوری تایم‌لپس بهره می‌برند.

گفتنی است؛ ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید یکی از بهترین موارد استفاده از فناوری تایم‌لپس است که در آن گذر چهار فصل سال در طی 46 ثانیه به تصویر کشیده شده است.

انتهای پیام/

تایم‌لپسی زیبا از 4 فصل سال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری تایم‌لپس چیست؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..