تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش های جدید در پرونده احمدی نژاد

سخنگوی دستگاه قضا گفت که گزارش های جدیدی در رابطه با پرونده محمود احمدی نژاد ارائه شده، اما پرونده جدیدی تشکیل نشده است.

به گزارش شمانیوز: سخنگوی دستگاه قضا گفت که گزارش های جدیدی در رابطه با پرونده محمود احمدی نژاد ارائه شده، اما پرونده جدیدی تشکیل نشده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در بخش دیگری از نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی نژاد گفت:‌ نسبت به توضیحات جلسه قبل اتفاق جدیدی رخ نداده، البته بعضی گزارش‌های جدید آمده، اما پرونده جدیدی تشکیل نشده است.
وی افزود: پرونده آقای جوانفکر نیز به آن پرونده ربطی ندارد و آقای جعفری توضیحاتی در این رابطه ارائه کردند که من توضیح اضافه‌ای از آن ندارم.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش های جدید در پرونده احمدی نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..