تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی میوندالن با حضورسوشا مکانی

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمیوندالن که سوشا مکانی را در ترکیب خود دارد از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه در بیست و دومین بازی فصل اوبوس لیگ نروژ مهمان «یول کیسا» بود که موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

سوشا مکانی که در سه بازی اخیر لیگ و دو دیدار گذشته جام حذفی به طور کامل در ترکیب میوندالن حضور داشته، امشب هم در ترکیب تیمش برابر کیسا به طور ثابت در میدان حضور داشت.

یاران مکانی که پیش از این دیدار با ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول اوبوس لیگ نروژ قرار داشتند با این پیروزی ۳۱ امتیازی شدند و به رتبه ششم رسیدند.

انتهای پیام/

پیروزی یاران مکانی در لیگ نروژ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی میوندالن با حضورسوشا مکانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..