تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر کسی عقل و دین داشته باشد می تواند بر دنیا حکومت کند

اگر کسی عقل و دین داشته باشد می تواند بر دنیا حکومت کند

 به گزارش  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حضرت آیت الله العظمی بهجت درباره علم می گوید: هرچند مقام علم بالاتر از تمام مقامات دنیوی است و مقامات دنیوی در برابر آن ناچیز و ناپایدار است،ولی اگر کسی عقل و ایمان داشته باشد حتی اگر علم نداشته باشد، می تواند مردم و جامعه را اداره کند؛به شرط اینکه اگر علم داشت و آگاه بود،به علمش عمل کند و اگر ندانست از اهلش سوال و تقلید کند.

ایشان ادامه می دهند: بنابراین برای اداره تمام جهان کافی است که انسان عاقل و مومن و متدین باشد.دیانت و عقل برای اداره کره زمین کفایت می کند.این مسئله در همه ادیان جاری است،نه فقط اسلام،بلکه در تمام ادیان،دین و عقل می خواهد.

منبع: در محضر بهجت ص 43 

انتهای پیام/

نظر آیت الله بهجت درباره علم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر کسی عقل و دین داشته باشد می تواند بر دنیا حکومت کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..